Dunia Email ku

Just another WordPress.com weblog

urine test positif [18SX]

Sepasang suami isteri yg tinggal di suatu taman perumahan teres kat mana ntah le..
 
suaminya keje kilang je.. isterinya dok umah, tak keja
 
suatu hari.. suaminya sakit kepala dan rasa demam2 tak sedap badan..
 
balik keja ptg tu pi la satu klinik swasta jumpa doktor untuk rawatan..
doktor nak peksa air kencing.. tapi yang pagi2 punya..
 
esok pepagi tu, suami pun kencing la masuk dalam botol letak atas meja..
dgn harapan nanti balik keja… nak wak pi jumpa doktor utk dipeksa..
 
isteri dok punggah cari bil letrik, bil air pun sama le dok atas meja..
dok tak dok tangan terkena botol jatuh pecah, air kencing bertabur..
 
isteri dah kecut dan takut.. kalau suaminya tahu mampuih le dia..
so, dia kencing ganti dalam botol yg serupa.. harap2 suaminya tak tahu, selamat la dia..
 
suami balik lepas keja.. mintak botol kencingnya tu.. isteri bagi je ngan selamba.. wak pi jumpa doktor yg kemarin tu la..
 
lepas peksa doktor senyum je…
TAHNIAH.. Sah Mengandung!
kata doktor pada si suami..
suami melopong terkejut…
 
terus balik mengadu kat isteri dia..
susah hati bukan main lagi…
isteri nak tau gak apa halnya..
sambil mengeluh dia berkata :
 
‘.. itu lah minah!! abg dok kata dah..
abg dok atas minah pun nak dok atas juga..
selalu sangat minah naik atas abg ni..
haa.. skang apa dah jadi..??? doktor dah sahkan abg pula yang mengandung!!”
 
isteri tergelak sampai berguling gantang..
suami bersedih dan keliru.. tak menentu
dok pikiag nanti cemana nak beranak!!
 
perhatian buat suami2 dan isteri2 :
 
kalau suami di atas, isterinya akan buncit..
kalau isteri di atas.. suami pula akan buncit!!
 
zaman la ni ramai yg kita jumpa suami yg buncit dan boroi semacam je..!!!

August 24, 2009 - Posted by | Jenaka

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: