Dunia Email ku

Just another WordPress.com weblog

giler

Seramai 26 orang gila dari malaysia telah dibawa ke amerika untuk brjumpa
dgan d0ktor pakar.. Mereka semua telah dbawa dgan sebuah kapal terbang yg besar…

Nak dijadikan cerita, sewaktu dalam perjalanan, mereka teramatlah bisingnye, kecoh bt0l, bese la..kalu da same2 gila, ada je mende bodoh dorg
wat. So,kbisingan dorang ni tlah mbuatkan captain pilot marah.. Lalu,cptain pilot ni telah menyuruh co pilot untk mlihat apa yg brlaku di belakang. Apabila saja co pilot melihat apa yg brlaku,trkejut beruk la co pilot bila melihat orang2 gila tsebut sdang brmain bola sepak di belakang…MU vs Chealsea kata org gila 2… Co pilot 2 apa lg ,marah la.

Hoii gila! tak boleh main bola dalam kapal terbang!! Stelah dimarahi,terdiam la semuanya.terkesima. .. Namun,selang bberapa minit kmudian,cptain brasa curiga kerana suasana begitu tenang d belakang..senyap jek.. Lalu cptain pilot menyuruh lg co pilot melihat apa yg blaku di belakang. Stelah diperiksa,terkejut beruk lg la co pilot bila mlihat hanya tgal 4 orang gila saja..co pilot hairan lalu brtanya.

Co pilot: oi gile,apa da jadi?mana kawan2 seangkatanmu yg lain??

Gila : daa encik pilot x kasik kamik main bola dalam kpal trbang, dorang main la kt luar..ape da gila jugak encik ni.hahah

Co pilot : erk,aku pulak gila?habis,apa kamu 4 orang ni buat dalam ni??nape x ikot kawan kamu main kt luar?

Gila: encik ni gila ke? kan kami ni pemain simpanan…. .

September 16, 2009 - Posted by | Ceritera

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: