Dunia Email ku

Just another WordPress.com weblog

Anda Menghadapi MasalahSTRESS?

Apakah Tanda-Tandanya. .?
Pertama: Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tidur..
“Huuaaargh.. ! (Astaghfirullah. .) Malehnyo nak poie kojo..!”

Kedua:Tengkuk anda sentiasa merasa sakit dan susah untuk memusingkan kepala..
Akukah yang penin.. Atau kamu yang penin.. Atau peninkah kamu kerana kepeninan ku..?

Ketiga:Rambut anda sentiasa kusut masai setelah mandi dan menggunakan syampu terbaik..
Tak konang budi punya syampoo.. Den dah boli ekau, ekau conteng arang yo..!

Keempat:Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada di awang-awangan. .
Mak aaaiihh.. Power bangak ike pating masok gulai ase poyok.. Slurp..

Kelima:Berat badan anda terus meningkat dengan mendadak walau pun telah berusaha keras untuk mengurangkan berat.. Senamrobiklah. .
Hadoi lah..!! Salesman tu kata.. makan ubat slim tu konfem bergetah..
Ni bukan bergetah..!
Ini ‘bergedel’ a.k.a ‘bergedik’ a.k.a ‘bergedempol’ ..!!
Kalo salesman tu datang.. Aku terkam atas dia sampai pensan..!! Hish..!!

Keenam:Anda sentiasa merasa letih yang amat sangat dan sentiasa mengeliat..
“Yaaarkh..! Bahawasanya. .
“Saya berjanji..
akan terus cemerlang..
gemilang..
dan ter.. ter.. ter..
ZzZzZz qroooh..!”

Ketujuh:Anda sentiasa merasa fikiran anda terlalu sempit..
Gua akan telus bedili di sini..
Sehingga ada wolan latang bagi gua makan kuweh putu mayam..!!
Gua akan telus besaba.. Saba .. Dan saba..
Gua pasti bejaya..!! Huh.!

Kelapan:Anda sentiasa merasa diri anda terlalu kecil dan selalu dipermainkan. .
( You becareful haa..
I know la who are you..! How dare you..!!
How dare you jump on my head.. I know who you are..!
You Smelly Siput..!! )

Kesembilan:Boss sentiasa marah dengan anda..
Cis..!!! Najis sungguh lah dia ni.. Mentang-mentang nama dia boh..

Kesepuluh:Anda sentiasa basah kuyup ketika keluar makan tengahari walaupun berpayung..
Hampeh punya payung.. Rege je RM25..
Tapi low class..!!

Kesebelas: Anda sentiasa dan selalu merasa penat yang amat sangat..
Tongkat Ali tak jalan..
Kacip Fatimah pun tak jalan.. Apa nama daun herba satu lagi yea..
Mas.. Co. .
Mas.. Ca..
Mas.. Ci.. Apa la nama daun tu yerk..
Haa.. Mas Idayu..

Keduabelas:Anda sentiasa merasa kehadiran tetamu asing..
Saya sebenarnya adalah seekor ayam.. Tak percaya.. Tanya anak-anak ayam saya nih..!

Ketigabelas: Anda sentiasa merasa seperti hendak demam dan selsema serta kepala merasa panas……. ………. ….
Uwekk..!!
Hai.. Teruk betullah bini aku mengidam kali nih..
Aku pulak yang teruk muntah-muntah. . Huwek..!

Keempatbelasdan akhir:
ANDA SENTIASA MERASA..
KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT..
SEPERTI ADA SESEORANG BERADA DI DALAM RUMAH..

Kali ni.. Konfem takde orang boleh nampakk.. Diam-diam tau.. Syshh..!

 

December 10, 2009 - Posted by | info sihat

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: